Invicta, neboli neporazitelný, je značka hodinek, která vznikla v roce 1837 ve Švýcarsku. V současné době patří mezi nejznámější značky v hodinářském průmyslu, kde klade největší důraz na originalitu, jedinečnost a masivitu. Ani cesta této značky nebyla vždy jednoduchá, s příchodem digitálních hodinek přišel velký útlum prodeje a Invicta watch museli najít svou vlastní cestu, po které se vydat. Díky bohu, našli směr, který do té doby nikdo nerazil a který razí dodnes. Vydali se cestou velkých, masivních hodinek, kde je jasné na první pohled, o kterou značku se jedná s velkým důrazem na precizní zpracování strojku. Zde vypíšeme důležité roky pro tuto značku:
1837: Raphael Picard založil společnost Invicta ve Švýcarském městě Chaux de Fonds. Jeho hlavním cílem bylo poskytnout vysocekvalitní švýcarské hodinky Invicta obyčejným lidem za dostupné ceny.
1896: Je oficiálně registrována ochraná známka INVICTA.
1914: Firma Invicta získává zlatou medaily na švýcarské výstavě v Bernu a od roku 1922 používá tuto zlatou medaily pro reklamní účely.
1940: Velký skok pro tuto firmu, v tomto roce byly uvedeny na americký trh dámské a pánské hodinky Invicta.
1959: Vedení společnosti Invicta bylo pověřeno sovětskou komisí práce a obrany aby vytvořili exkluzivní hodinky pro důstojníky námořního loďstva.
1970: Přichází první velké problém, na trhu začíná dominovat firma Seiko se svým jednoduchým ale precizně fungujícím QUARTZ strojkem postupně ovládá trh. Ostatní dražší a kvalitní hodinky vykazují klesající prodeje a Invicta jsou jednimi z nich. Přichází doba temna, kde firma bude řešit existetční problémy a hledat směr, kterým se dále vydat.
1991: Společnost sídlící v USA kupuje značku Invicta a přemisťuje své sídlo do Švýcarské Basileje odkud bude v následujících letech expandovat do celého světa.
1993: Invicta jde opět cestou maximální kvality začíná využívat automatické strojky, antireflexní a safírová sklíčka a strojky sestavuje pomocí nejsložitějších švýcarských postupů a metod. Opět zde platí, že kvalita musí být na první místě.
2000: Invicta začíná vydávat své první vlastní limitované edice, vytváří svůj první skeletový masivní ciferník a své hodinky obaluje do postupně vrstveného 18 karátového zlata. V budoucích letech trh zaplaví limitované edice Invicta Star Wars, Invicta Marvel a neopomeneme ani sérii DC Comics v čele se Supermanem a Batmanem.
2002: Společnost vítězí na prestížní mezinárodní soutěži ETA a stává se jednou z nejrychleji rostoucích a rozvíjejících se firem se zaměřením na hodinářský průmysl.
2004: Je obnoven model pro námořnictvo z roku 1959 a je spuštěn jeho nový prodej s obřím inovovaným 60mm ciferníkem, což do té doby nemělo ve světe obdoby. Zároveň se mění oficiální název značky z Invicta na skupinu Invicta Watch.
2006: Je založena nadace Invcita Care, která má pomoci a sloužit lidem, kteří v životě neměli štěstí.
2010: Nadace společnosti sponzoruje lékařské mise v Ekvádoru na pomoc potřebným. Obrat společnosti se vyšplhal na 50 milionů dolarů a poprvé tak překročil 1 miliardu korun.
2012: V tomto roce se odehrálo mnoho zajímavých věci pro značku vyrábějící luxusní pánské a dámské hodinky. Byla uvedena na mezinárodní výstavě v Baselworldu ve Švýcarsku, byla otevřena první prodejna na Floridě v Boca Raton. Zároveň Invicta watch darovala hodinky americkým vojákům sloužícím v zahraníčí.
2013: Byla zahájena nová řada limitovanách hodinek Invicta s hvězdou NFL Jamesem Tylorem.
2013: Značka vítězí v soutěží Red Dot Award, což je mezinárodní ocenění pro nejinovativnější a nejkvalitnější produkty.
2014: The Bolt Zeus Tria je absolutní majstrštyk v hodinářství. Obsahuje tři časová pásma s jedinečným číselníkem pro každé pásmo, na hraně hodinek kompas a voděodolnost 10 ATM.
2015: Invcita watch otevírají první obchod na Time Square v New Yorku.
2016: Na trh přichází hodinky Invicta Reserve NOMA IV s vyjímečnou konstrukcí a voděodolností 50 ATM. Ovšem hned o rok později přichází inovace této řady a Invicta vydává například limitované edice hodinek Marvel, DC Comics s voděodolností 100 ATM.
2018: Invicta má obchody ve více než 50 státech světa, její obrat každým rokem roste a popularita této značky nezadržitelně stoupá. Mezi největší přednosti nadále patří hodinky s automatickým strojkem, hodinky se švýcarským či japonským strojkem a ojedinělý vzhled a nezaměnitelné zpracování.