Historie značky Invicta

Invicta, neboli neporazitelný, je značka hodinek, která vznikla v roce 1837 ve Švýcarsku. V současné době patří mezi nejznámější značky v hodinářském průmyslu, kde klade největší důraz na originalitu, jedinečnost a masivitu. Ani cesta této značky nebyla vždy jednoduchá, s příchodem digitálních hodinek přišel velký útlum prodeje a Invicta watch museli najít svou vlastní cestu, po které se vydat. Díky bohu, našli směr, který do té doby nikdo nerazil a který razí dodnes. Vydali se cestou velkých, masivních hodinek, kde je jasné na první pohled, o kterou značku se jedná s velkým důrazem na precizní zpracování strojku. Zde vypíšeme důležité roky pro tuto značku:

1837: Raphael Picard založil společnost Invicta ve Švýcarském městě Chaux de Fonds. Jeho hlavním cílem bylo poskytnout vysocekvalitní švýcarské hodinky Invicta obyčejným lidem za dostupné ceny.

1896: Je oficiálně registrována ochraná známka INVICTA.

1914: Firma Invicta získává zlatou medaily na švýcarské výstavě v Bernu a od roku 1922 používá tuto zlatou medaily pro reklamní účely.

1940: Velký skok pro tuto firmu, v tomto roce byly uvedeny na americký trh dámské a pánské hodinky Invicta.

1959: Vedení společnosti Invicta bylo pověřeno sovětskou komisí práce a obrany aby vytvořili exkluzivní hodinky pro důstojníky námořního loďstva.

1970: Přichází první velké problém, na trhu začíná dominovat firma Seiko se svým jednoduchým ale precizně fungujícím QUARTZ strojkem postupně ovládá trh. Ostatní dražší a kvalitní hodinky vykazují klesající prodeje a Invicta jsou jednimi z nich. Přichází doba temna, kde firma bude řešit existetční problémy a hledat směr, kterým se dále vydat.

1991: Společnost sídlící v USA kupuje značku Invicta a přemisťuje své sídlo do Švýcarské Basileje odkud bude v následujících letech expandovat do celého světa.

1993: Invicta jde opět cestou maximální kvality začíná využívat automatické strojky, antireflexní a safírová sklíčka a strojky sestavuje pomocí nejsložitějších švýcarských postupů a metod. Opět zde platí, že kvalita musí být na první místě.

2000: Invicta začíná vydávat své první vlastní limitované edice, vytváří svůj první skeletový masivní ciferník a své hodinky obaluje do postupně vrstveného 18 karátového zlata. V budoucích letech trh zaplaví limitované edice Invicta Star Wars, Invicta Marvel a neopomeneme ani sérii DC Comics v čele se Supermanem a Batmanem.

2002: Společnost vítězí na prestížní mezinárodní soutěži ETA a stává se jednou z nejrychleji rostoucích a rozvíjejících se firem se zaměřením na hodinářský průmysl.

2004: Je obnoven model pro námořnictvo z roku 1959 a je spuštěn jeho nový prodej s obřím inovovaným 60mm ciferníkem, což do té doby nemělo ve světe obdoby. Zároveň se mění oficiální název značky z Invicta na skupinu Invicta Watch.

2006: Je založena nadace Invcita Care, která má pomoci a sloužit lidem, kteří v životě neměli štěstí.

2010: Nadace společnosti sponzoruje lékařské mise v Ekvádoru na pomoc potřebným. Obrat společnosti se vyšplhal na 50 milionů dolarů a poprvé tak překročil 1 miliardu korun.

2012: V tomto roce se odehrálo mnoho zajímavých věci pro značku vyrábějící luxusní pánské a dámské hodinky. Byla uvedena na mezinárodní výstavě v Baselworldu ve Švýcarsku, byla otevřena první prodejna na Floridě v Boca Raton. Zároveň Invicta watch darovala hodinky americkým vojákům sloužícím v zahraníčí.

2013: Byla zahájena nová řada limitovanách hodinek Invicta s hvězdou NFL Jamesem Tylorem.

2013: Značka vítězí v soutěží Red Dot Award, což je mezinárodní ocenění pro nejinovativnější a nejkvalitnější produkty.

2014: The Bolt Zeus Tria je absolutní majstrštyk v hodinářství. Obsahuje tři časová pásma s jedinečným číselníkem pro každé pásmo, na hraně hodinek kompas a voděodolnost 10 ATM.

2015: Invcita watch otevírají první obchod na Time Square v New Yorku.

2016: Na trh přichází hodinky Invicta Reserve NOMA IV s vyjímečnou konstrukcí a voděodolností 50 ATM. Ovšem hned o rok později přichází inovace této řady a Invicta vydává například limitované edice hodinek Marvel, DC Comics s voděodolností 100 ATM.

2018: Invicta má obchody ve více než 50 státech světa, její obrat každým rokem roste a popularita této značky nezadržitelně stoupá. Mezi největší přednosti nadále patří hodinky s automatickým strojkem, hodinky se švýcarským či japonským strojkem a ojedinělý vzhled a nezaměnitelné zpracování.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení